Välkommen

I Ett Hus

onsdag 20 april 2011

Influensatider..

Hej!
Det var ett tag sen jag uppdaterade, men det har sina orsaker. Vi har nämligen legat och varit sjuka. Influensa.. Inte kul. Men nu är dottern så gott som frisk igen, bara rinner lite i näsan. Jag hostar lite fortfarande och sonen har börjat lite smått. Jag hoppas att det hinner att gå över på han innan helgen.
Tiden bara flyger iväg, de sista veckorna har faktiskt gått fort. Om 1 ½ vecka ska vi ner till Gbg och gipsa om dottern. Då har halva gipstiden gått!!! SKÖNT! Nu hoppas man bara på att det visar sig att det ligger rätt i höften och att vi inte behöver att operera igen. Hon är ju som sagt ganska normal när det gäller lekandet osv, det enda som skiljer är ju att hon inte kan resa sig och gå längs möblerna. Och sitta såklart.. Men vi ser ljust på framtiden. :)
Nu är det snart påsk och jag har bestämt mej för att baka godsaker till både lördag och söndag.. ;) Hehe gottegris..? jag..? Neeeeej inte alls! ;) Om jag inte missuppfattat så blir grannarna de som får smaka på lördagens bakverk, annars får man väl äta dom själv. ;) Och på söndag kommer släkten till min mamma och pappa för att äta påskmiddag och då passar det ju bra att bjuda på något gott.

Ha det så bra och GLAD PÅSK på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar