Välkommen

I Ett Hus

onsdag 4 maj 2011

Omgipsad

Halloj på er!
Nu har jag och dottern varit i gbg och gipsat om henne. Detta betyder att halva tiden med gips har nu gått! :) Känns otroligt bra att tänka på det. Höften kändes bra sa läkaren och allt annat såg oxå bra ut! Nu får vi hoppas att detta gipset är lika "bekvämt" som det andra.

Burr vad jag fryser, minusgrader på natten igen och kallt på dagarna.. Jaja, det är väl det sista innan sommaren drar igång. Hoppas jag.. Till helgen fyller mannen år. Vi hade lite olika tankar om hur vi skulle "fira" detta. Det som lät bäst var 3-rätters med underbara vänner! Så nu ska jag laga italienskt, ska bli spännande. Men jag har fått recepten på rätterna från min bror som jobbar som kock på en italiensk restaurag så detta ska väl gå bra?! :) Så lördagkvällen kommer vi spendera ihop med tre andra par som står oss mycket nära. Detta ser jag mycket fram emot! KUL!

Nu ska jag surfa vidare på annat.. ;)

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar