Välkommen

I Ett Hus

fredag 10 juni 2011

nårga få dagar kvar..

Hejsan!
Nu är det inte länge kvar tills gipset åker bort. Det ska bli så skönt! Nu de sista dagarna har dottern lyckats att vända sig i sängen. Inte rygg till mage, men när man kommer in så ligger hon med fötterna på huvudkudden... Och jag fattar inte att hon lyckas, det är ju trångt. Men men, skam den som ger sig eller vad säger man. :)
Nu är sommaren här på riktigt! Regn, åska, regn och lite mera regn... Men vi kan ju alltid hoppas att det ger sig snart. Håller tummar och tår! Jag vill ha en riktigt härlig sommar med mycket bad osv. Ifjol badade jag bara en gång tror jag. I år vill jag bada en gång om dagen om möjligthet finns. Älskar att bada!

Nej nu ska jag gå och sätta mej i soffan och titta på film med sonen medans dottern sover.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar