Välkommen

I Ett Hus

fredag 27 maj 2011

Tiden lider mot sitt slut

God kväll!
Nu sitter man här i lugn och ro efter ha lagt barnen. Nu ska jag snart gå och sätta mej i soffan med en glass. Fredagsmys för mej själv. Mannen är och spelar innebandy.

Igår fick vi tiden för gipsborttagning. Bara 17 dagar kvar! :) Sen blir det en skena! Jag har dock inte fått redan på hur skenan ser ut... Det känns lite jobbigt. Jag har försökt att söka på nätet men har inte direkt hittat något. Men det kommer ju kunna ta av den och det ska bli så gött! Sen hoppas jag på att vi kan åka bilen lättare. Nu tar vi oss bara ner till affären. Känner mej låst. Så jag hoppas att det ska bli lättare.

Sommaren är påväg, det har ju blåst och regnat i några dagar nu, men jag känner att det börjar bli lite varmare. I sommar ska vi på bröllop. Och det ska bli kul! Jag och grannen ska åka iväg på en 2 dagars tripp nån stanns. Inte bestämt var än, men det ska bli skönt att komma hemifrån lite. Usch känner mej dum som säger det men jag känner verkligen att jag behöver det.

Nej nu ropar glassen från frysen! ;)
Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar