Välkommen

I Ett Hus

torsdag 11 augusti 2011

Orolig...

Hej!
Om jag får vara ärlig så är jag super orolig för vad nästa röntgen ska visa. Dottern har ju nu blivit mer rörlig och prövar sig på att stå utan stöd. Och det går ganska bra faktiskt. MEN ibland står hon på tå, precis så hon gjorde när hon hade höftledsluxation. Att de står på tå på det ena benet är ju en tecken på höftledsluxation fick jag lära mig tidigare iår. Så jag är orolig, jag vill verkligen inte gå igen detta en gång till. Men jag måste ju samtidigt vara beredd på det oxå. För det upptäcktes ju sent, och då kan det behövas fler operationer.. :( Men jag hoppas att ni håller era tummar på att det visar att allt är bra och att vi snart får se en frisk dotter som GÅR! ;)

Vår lilla pirat.. ;)

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar