Välkommen

I Ett Hus

torsdag 29 september 2011

Det går lite segt..

Halloj!
Det går lite segt på bloggfronten.. Vi har haft massor att göra den sista tiden.
Jag och min man var värdpar för en bröllopsfest, så det var mycket planering! Och kvällen tycker jag blev mycket lyckad. :)
Vi har ju renoverat hallen! Den är nästan helt färdig, jag har sytt gardiner och madrassöverdarg till sittbänken. Jag är mycket nöjd över resultatet.
Sen det allra nyaste projektet är att jag har börjat som partylitekonsult. Det är lite roligt, speciellt för att man får komma ut bland vuxna människor. ;) haha

Vår dotter sitter fortfarande i skena.. Vi var på röntgen förra måndagen och läkaren var lite osäker på om det var dax att ta av den. Så han skickade röntgenbilderna till läkaren som opererade på henne, för att få en andra åsikt. Den andra läkaren är ju mer "van" sånna pasienter. och nu har vi gått och väntat på svar därifrån i över en vecka. Det gör ju visserligen ingenting iom att hon låg på gränsen, så då tycker jag ju hellre att vi tar det säkra före det osäkra och har på den ett tag till. Men visst blev man lite besviken, när man inte fick ta av den och börja ett nytt liv. Jag längtar verkligen till den dagen!

Nu ikväll ska jag äntligen börja träna igen.. har gått upp 10 kg sen bröllopet i dec. Fy.. Jag hoppas att det ska gå lättare denna gången med träning och mat. jag är verkligen beroende av socker. och inte bara socker, även andra onyttigheter.. SUCK.. men jag får väl bara bita i det sura äpplet och sätta igång med ett nyttigare liv.

Vilket underbart väder vi har idag.. värmen är tillbaka, även fast det bara är för idag?! Vi har tänkt oss ut med vagnen sen och gå och handla lite. Måste passa på att vara lite ute när det är så skönt!

Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar