Välkommen

I Ett Hus

tisdag 25 januari 2011

Helgen som varit

Under helgen har det varit kalas för vår "lilla" tjej. På lördag jobbade jag till kl. 15.30 och sen direkt hem för att fira födelsedagstjejen! Hon fick massa fina saker! Hon fick kärleksmums att äta, och gissa om hon fick en sockerkick efter det.. Haha

På söndag var det dax för kalas nr. 2. Klockan 14 började det komma folk. Fick även då fina saker! Tårta, bullar och kärleksmums även idag. Har väl gått upp 5 kg efter allt sött under helgen.. ;) haha

Födelsedagstjejen verkade nöjd med helgen. :)


Det fina födelsedagståget fick hon i dopspresent

På kvällen när alla folk hade åkt, stannade mamma, pappa, brorsan och hans tjej kvar för att äta middag. När jag och mamma var nere och handlade så hade sonen spytt.. Inte igen var min första tanke..Familjen har varit sjuka från den 15 dec till nu..  Men det har gått ganska bra. Han har bara spytt 3 ggr. och nu är det över ett dygn sedan det kom nått så då får man bara hoppas att ingen mer får det..
Inatt låg jag vaken nästintill hela natten. Först var jag orolig för att sonen skulle spy igen, sen va dottern lite ledsen några gånger, mellan det var det svårt för mej att ligga still.. Så jag tror det får bli en tidig kväll för min del.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar