Välkommen

I Ett Hus

söndag 13 februari 2011

Halvvägs..

Nu idagarna har man gått och blitit halvvägs till 50. Hurra till mej! ;) Födelsedagen var väl ganska bra trots kraftig förkylning, trasig bildörr och film som inte funka. Men jag fick pizza, ostbågar och en bok av älskling! :) TACK ÄLSKLING! Jag fick självbiografin av Anthony Kiedis. Ska bli mycket intressant att läsa. Jag gillar ju verkligen Red Hot Chili Peppers.

Som jag nämde så är man sjuk igen.. Typiskt.. Denna gången är det verkligen min tur, förra gången var det ju magsjuka och nu är det kraftig förkylning dock utan feber. Dottern började hosta idag oxå, inte bra för vi ska ju börja inskolningen på dagis imöra. Så jag hoppas att det inte blir något, för det har vi inte tid med.

Nu är jag riktigt trött på vinter och kyla. Ville inte ha mer snö och absolut inte -23 grader. Hoppas att det vänder snart igen. jag vill sätta på mej skorna och bara gå på en promenad, utan att frysa eller ha ett ton med kläder på sig. Skulle även vara skönt om man slapp elda så mycket inne för att hålla värmen.. Men men det är snart slut på februari och det betyder att våren snart kommer runt hörnet! :)

Iår tycker jag att melodifestivalen bara är ett fiasko. Igår stängde jag av när jag sett alla bidrag. Herre min skapare.. Jag hoppas verkligen att nästa deltävlig bjuder på riktig musik, något vi verkligen kan vinna med. Hittills tror jag inte på nån.

Nu ska jag lägga ifrån mej datorn så vi får nån mat i oss..

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar