Välkommen

I Ett Hus

tisdag 1 februari 2011

Synden straffar sig..

Jag och barnen var nere och handlade nyss.  När vi är på väg till kassan hamnar två tanter bakom oss.Vi hade 3 varor i korgen och de hade en smockfull vagn. Det märktes att de ville fram.. Det finns två vägar till kassan och vi tog den ena och de svängde av och tog den andra. När vi kommer fram så ser jag att de sprungit till kassan för att hinna före. De saktar av precis innan kön och ställer sig där precis före oss och hånflinar!!! Jag blev ju lite irriterad då jag bar på dottern och vi hade ju bara 3 varor.. jaja tänkte jag, det finns ju folk till allt.. Precis när de börjat att lägga upp på bandet öppnar de en ny kassa, vi gick dit och hade betalat färdigt när de inte ens hade börjat! Hahahaha!!!!! Synden straffar sig!!!! :) Jag gick ut med ett leende på läpparna!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar