Välkommen

I Ett Hus

tisdag 8 februari 2011

renovering

Till sommaren har vi tänkt att göra om i hallen här hemma. Så nu söker man insperation överallt. Jag vill ha en blandning av den lantliga stilen och modernt.. Vi får väl se hur det kommer att gå. Men innan vi ens kan börja göra om så måste vi rensa och göra iordning rummet innanför hallen. Där ska vi ha ett skrivbord och smart förvaring. Vi har ju tänkt att få bort garderoberna i hallen så då måste vi ju förvara de sakerna nånstanns.. ;) Jag kommer uppdatera med före- och efterbilder.

Idag ska jag nog baka lite pizzabullar. Det är väldigt lättvindigt att ha i frysen om man känner sig lite hungrig. :) Om jag kunde skulle jag nog baka varje dag. Det är både gott och roligt.

Känner att jag kommer att bli förkyld snart. Känner mej hängig och det "kliar" i gommen. Jag hoppas verkligen inte att det blir nått, får dricka mycket vatten.

Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Hmmm... Lantlig och modern stil i hallen. Det är ju inget jätte rum man kan möblera i. Så jag ser fram emot det färdiga resultatet.

    SvaraRadera