Välkommen

I Ett Hus

onsdag 11 maj 2011

Jordgubbar

Hej!
I sommar hoppas jag på några jordgubbar i jordgubbslandet, för nu har jag rensat, omplanterat och gjort om! Ny jord har plantorna fått. Men med min tur så kommer det väl inte så många iår.. Men jag håller tummarna! :)
Nu på lördag är datumet då vi skulle ha gift oss, om vi inte flyttat datumet till december ist. Och GUD vad jag är GLAD över att vi flyttade bröllopet innan vi fick reda på allt detta med dottern. Hade vi haft kvar detta datum hade vi ju behövt att flytta fram det, och det är ju inte lika kul som att kunna välja ett datum man VILL ha. För vi hade ju inte kunnat gifta oss i dagens läge. Så jag känner idag att det VERKLIGEN var rätt beslut av oss i höstas att bara hux flux byta datum och gifta oss tidigare! ;) Hehe

Något som jag slagit mina tankar det senaste är detta med vänner. Jag har tyvärr inte så många kvar..?  MEN de som finns där vid min sida, står mej mycket kärt!!! Jag har fått några nya de senaste åren och de är jag mycket glad över! De finns där vid min sida oavsett vad! Sen har vi dom som har funnits där ett längre tag, och även om vi inte träffas så ofta så är vi precis som vi en gång var när vi väl träffas! Vad jag vill säga med detta är att ta hand om dina vänner, och glöm inte bort dom! De är väldigt bra att ha! ;) Mina vänner betyder MYCKET och ni vet vilka ni är!

Ja ja, nu ska jag gå och göra lite kvällsmat till barnen!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar