Välkommen

I Ett Hus

torsdag 3 mars 2011

Det är inte lätt

Hej på er alla där ute!
Vilket underbart väder det är ute idag! Våren är påväg!!! :)
Har verkligen lust att vara ute idag, men jag har varit upptagen hittills och ska försöka få nån ordning i hemmet. Allt har lixom legat på hyllan ett tag.. Men får väl försöka göra nått!

Idag har jag spenderat förmiddagen i telefonen. Ringt 3 samtal, blivit kopplad 4 ggr och suttit i telefonkö i ca en halvtimma och har INTE blivit nått klokare.. Suck.. Jo jag försöker att få reda på hur vi gör med pengar, inkomster och försäkringar under tiden som jag ska vara hemma med Dottern. INTE lätt detta.. Men jag hoppas få svar från alla ställen snart så man slipper tänka på det nu.. Det är ju inget man vill hålla på att tänka på när man är på sjukhuset.

Men jag har hittat en bra sida som faktiskt har svarat på endel av mina frågor. Det känns nu mycket bättre. Men det är ju säkert inte helt likt för oss, men då har man ju fått lite tips. :)

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar