Välkommen

I Ett Hus

fredag 4 mars 2011

Pulkaåkning

Igår tog vi en paus i städningen och gick ut för att åka pulka. Det var sååå härligt väder! Jag tog på mej lite för mycket kläder så jag va helt svettig när jag kom in. Men det var värt det! Barnen hade väldigt roligt av att komma ut, det kan jag ju iof tänka mej. Inte alltid så kul när mamma städar! ;)

Jag är ganska känslig av mej, så vissa dagar gör det mer ont än andra när jag tänker på det som komma skall för oss. Min dotter kommer nog inte kunna gå förens hon är närmare två år (om ens det). Detta gör lite ont i mammas hjärta då man ser att de barnen som är i hennes ålder redan börjat med det. Jag kommer ihåg att jag påpekade hennes balans och hennes ointresse av att stå eller dra sig upp för bvc när hon va runt 8-9 månader. Men då sa de att det är olika för alla barn så det var inget att tänka på....... Nejhej... Men nu står vi här och mina misstankar stämde, även om jag verkligen inte kunde tänka mej att det var såhär illa..

Men dagen kommer väl även för henne då mamma kommer bli sååååå glad över hennes första steg, även om det kommer att ta ett bra tag tills den dagen kommer. Mammas lilla hjärtegryn!

Nej nu ska jag gå och skära upp lite frukt till barnen.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar