Välkommen

I Ett Hus

fredag 18 mars 2011

Halva tiden

Hej på er!
Nu har halva tiden gått av sjukhustiden! :) Jag känner att jag kan börja räkna ner.. ;) Dagarna flyter samman, de ser ganska lika ut. Mat, promenad, sov, mat, promenad, sov, mat, promenad, mat och sov.. Ja ni förstår.. Men man ska väl inte deppa ihop för det, hon är ju egentligen en frisk ettåring. Och hon kommer att kunna springa som de andra barnen när detta är över.

Vad tråkigt att det snöade idag. Men det behövs väl  komma ner lite till, bara det blir vår snart. Till veckan skulle det bli ganska varmt!?

En tanke som slog mej idag är detta med påsken. Normalt? sett så infaller väl påsken i slutet av mars eller början av april.. Vad är det som avgör att den infaller i slutet av april detta året?

Imorgon kommer familjen hit, då ska vi bytas av lite. Jag och sonen ska åka på leklandet och ha kul. Det ska bli så gött att få komma ut lite. Har ju inte fått frisk luft sedan i söndags. Och sen kommer jag inte fåå träffa sonen på ca 9 dagar.. :( usch, det kommer bli jobbigt.

Nej nu ska jag äta lite ostbågar och slösurfa.. Finns ju inget på tv:n att titta på..

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar