Välkommen

I Ett Hus

tisdag 8 mars 2011

Imorgon..

Goddag! Fint väder och plusgrader även idag! Underbart! MEN fy vad det blåser!! Så det blir nog ingen tur ut idag om det inte lugnar ner sig i em. Idag håller jag på att packa för fullt. Vad ska man ha med sig till ett sjukhus när man ska "bo" där i två veckor??? Det får bli som det blir.. Man får väl besök nån gång av nån som kan hjälpa till med div grejer..

Så imorgon börjar allt, det är blandade känslor. Gött att det sätter igång samtidigt som jag bara är sååååå nervös över hur allt kommer att bli. Hur kommer dottern ta det? Kommer det bli sömnlösa nätter? Hur kommer sonen att ta det hela? Det blir ju mycket på dagis för han. Lååånga dagar. Men man får väl ta allt som det kommer, men gud vad jag är nervös! Har ju ingen aning om hur "schemat" kommer se ut de kommande 3 veckorna.

I em tänkte jag att jag och sonen ska baka lite bröd, han älskar att baka. Kommer ju att ta ett tag innan vi får tid att baka igen. Så man får väl passa på! :) Plus att då har dom iaf gott bröd i frysen.

Nu får jag gå och fortsätta med packningen så man slipper stressa med det ikväll..

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar